Sunday 4 March 2012

Tensi

Tensed much yet not reach maximum level.
Boleh sabar lagi rasanya.
Final Exam lagi dua minggu.
EOM reproductive Jumaat depan.

Aku dok termangu macam tak tahuan.
Serius tengah stress.

Stress sebab mood study tak mai lagi.
Stress sebab tengok orang lain rajin study.

Stress ni mesti sebab belom period lagi.Huiii
Stress sebab rasa macam kena tipu.Eh bukan macam memang tapi aku tak tertipu.
Tipah tertipu.
Lama tak dengar lagu tu.

Stress sebab sebenarnya aku tak faham kenapa nak rasa stress sekarang.
Siapa cakap bila nak exam je kena stress??
Tak boleh ka nak enjoy enjoy happy happy time exam?

*Boleh.
*Hang bila enjoy hang tak study.
*Hang tak study tengok la result nanti.Nak repeat lagi ka?
*Aku tak mau.
Hoih.
Evil sungguh kata hati aku ini.

Aku akan cuba untuk sambung study balik.
Kira sampai seratus.
Aku nak tutup lappy.
BAHAYA bukak lama-lama.Lagi-lagi bila ada internet connection.
 

No comments:

Post a Comment