Wednesday 4 January 2012

It's hard to say no

Assalamualaikum

Yes.It is.
It is hard to say no.
Aku memang tak reti nak cakap tidak pada certain2 keadaan.
Jadi aku ganti dengan 'tak pelah' or 'maybe next time'.
Pandai tak aku?
Hoho.



Aaa mengarut.
Aku dalam dilema.
Tulah siapa suruh pandai-pandai berjanji?
Kan dah susah nak tepati.
Aaaa menyesal-menyesal.


Tolong la jangan ajak aku keluar.
Aku tak nak jumpa kau.
Either virtually or in reality.
Please.


Marahlah aku.
Aku lagi sanggup kena marah dengan kau daripada rasa bersalah dekat diri sendiri.
I'm sorry.
Memang aku salah.
Salah sebab berjanji without thinking seribu kali.


Once again.
Please don't ask.
Please don't say it.
Please,janganlah nak merayu-rayu bagai.


I'm afraid I'm not strong enough.
The truth is,
I'm brittle enough to fall again.

No comments:

Post a Comment